środa, 30 sierpnia 2017

mam 34 lata! i 34 absolutnie fantastyczne rzeczy, które zrobię do kolejnych urodzin.

Kiedyś myślałam, że kobieta kończy się wraz z trzydziestymi urodzinami. Dzisiaj umieram ze śmiechu, jak sobie o tym przypomnę. Serio. Jeśli Ty, i Ty, i Ty też boisz się tej magicznej granicy, tego przejścia na drugą stronę mocy, to przestań w tej chwili. To jest totalnie bez sensu. Nie chciałabym mieć znowu dwudziestu lat i nie mówię tego po to, żeby uspokoić samą siebie, że te zmarszczki pod oczami to nic takiego. Nigdy nie było mi ze sobą tak dobrze jak teraz. Nigdy nie czułam się bardziej kobieca, nigdy nie miałam tylu pomysłów, planów i energii do ich realizacji. I nigdy jeszcze nie byłam tak dobre dla siebie. Dobrze jest mieć 34 lata. Sto lat! Dla mnie ode mnie. :) W ramach prezentu urodzinowego na 34. urodziny przygotowałam listę 34 absolutnie fantastycznych rzeczy, które zrobię do kolejnych urodzin. I postanowiłam się nią z Tobą podzielić. Ku inspiracji! (poza tym trudniej będzie mi zrezygnować z któregoś punktu, jeśli napiszę to publicznie ;) ). To jedziemy...


34 absolutnie fantastyczne rzeczy, które zrobię do 35. urodzin (kolejność przypadkowa).


1. Kupię sobie wrotki, takie mocno retro, i nauczę się na nich jeździć. A potem zabiorę się z córką na lokalny skatepark. Serio, serio.
2. Przeczytam jeszcze raz wszystkie książki o Ani z Zielonego Wzgórza.
3. Obejrzę jeszcze raz wszystkie części Hobbita i Władcy Pierścieni.
4. Nauczę się wreszcie pływać, na litość Boską!
5. Pójdę na studia, na te na które bardzo chcę iść, na te na które zawsze szkoda było kasy i brakowało na nie czasu.
6. Zrobię sobie na drutach ciepły sweter.
7. Pójdę z córkami do lasu i nazbieramy cały koszyk kasztanów i żołędzi, a potem zrobimy cały zastęp jesiennych ludzików. Dokładnie takich samych, jakie robiła mi moja Babcia.
8. Nauczę się przyrządzać dynię tak, żeby wreszcie mi posmakowała.
9. Przebadam się dokładnie i nie będę miała wymówek, że po co mi to.
10. Wydrążę dynię i zorganizuję najlepsze przyjęcie halołinowe w okolicy. A niech gadają, że bezbożnicy.
11. Doszlifuję język angielski na perfekt. Tak, że myślenie w tym języku to będzie pikuś.
12. Zacznę uczyć się mojego ukochanego francuskiego. Chociaż 15 minut dziennie na początek.
13. Skończę z dobrymi wynikami kurs fotografii, który właśnie trwa.
14. Zacznę w końcu zarabiać jakieś porządne pieniądze na robieniu zdjęć.
15. Urządzę sobie maraton filmowy z butelką wina i pachnącymi świeczkami i obejrzę wszystkie filmy z tego wpisu.
16. Urządzę ognisko i będę jadła pieczone ziemniaki z masłem i koperkiem.
17. Zrobię córkom jesienne klimatyczne zdjęcia w liściach.
18. Spojrzę na jesień jak na dobrego przyjaciela, który niesie ze sobą całą masę dobroci i nie dam się chandrze.
19. Pójdę na samotny seans do kina, a potem napiję się kawy w kawiarni przy rynku, poczytam albo popatrzę na ludzi. I nikt niczego nie będzie ode mnie chciał.
20. Pojadę z mężem na romantyczny weekend tylko we dwoje.
21. Obejrzę wszystkie bożonarodzeniowe filmy i przeczytam wszystkie świąteczne książki jakie wpadną w ręce.
22. Będę częściej nosiła sukienki
23. i buty na obcasie.
24. Zrobię gruntowne porządki w garderobie i wyrzucę wszystko co do mnie nie pasuje i w zamian...
25. ...zbuduję idealną klasyczną szafę pełną dobrych gatunkowo, pasujących do siebie rzeczy.
26. Pozbędę się pstrokatych cieni do powiek i zielonych lakierów do paznokci, w których czuję się (i wyglądam) jak przekupa z targu i za to...
27. ...kupię tylko kilka kosmetyków do makijażu, ale za to dobrych i uniwersalnych.
28. Zrobię sobie prezent i kupię coś, co jest zupełnie niepraktyczne, ale za to marzę o tym od dawna.
29. Będę regularnie ćwiczyć jogę, a nie jak mi się przypomni.
30. Spędzę noc z rodziną pod namiotem.
31. Zapiszę się na warsztaty Agnieszki Maciąg.
32. Kupię krzesełko do roweru i zabiorę Małą na długą wycieczkę po okolicy.
33. Odezwę się do starej przyjaciółki, z którą nie mam kontaktu od wielu lat, i powiem "przepraszam, to była moja wina".
34. Zabiorę starszą na babski dzień, na lody i manicure, a potem pogadamy jak to właściwie jest z tymi chłopakami.
35. Przestanę przejmować się tym co ludzie powiedzą i pokażę na blogu swoją twarz :)


I przede wszystkim... nie będę się ograniczać żadnymi listami. Niech się dzieje! :)

...



Za piękne urodzinowe bransoletki dziękuję firmie By Dziubeka. Już za kilka dni na blogowym fb będę miała do rozdania dwie dokładnie takie same bransoletki. Bo niby dlaczego tylko ja mam dostawać prezenty z okazji moich urodzin, hę? :) Stay tuned, howgh!


94 komentarze:

  1. Sporo planów, ale masz na nie cały rok ;) Ja do 35 urodzin już niewiele zdążę zrobić, bo zostały mi dwa miesiące, ale z pewnością mogę powiedziec, że w tym czasie wydam dwie książki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję :) To również jest moje marzenie, ale raczej nie w najbliższym roku ;)

      Usuń
  2. Dużo planów! Życzę powodzenia w realizacji! Sama ostatnio pisałam podobny post, tylko zdecydowanie mniej punktów :) Najtrudniej będzie chyba z 4. Nauka pływania jest ciężka, sama coś o tym wiem :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wody boję się od dziecka, ale o pływaniu marzę, więc postanowiłam nareszcie wziąć byka za rogi ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie to się czyta! Mam podobnie, skończyłam 32 lata i nigdy lepiej się nie czułam! I czasami tak myśli, że im jestem starsza tym lepsza, to co to będzie po 40 ������ fajne te postanowienia, tylko dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im jestem starsza, tym lepiej się czuję. A po 40-stce to już w ogóle będzie petarda ;)

      Usuń
  4. Życzę powodzenia w realizacji tak wielu planów i mam nadzieję, że się uda :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak widać przeważają plany kulturalne - książkowo-filmowe. Jest też jeden, który według mnie absolutnie powinnaś zrobić - nauczyć się pływać! Tak, woda jest cudowna, a w przyszłym roku na wakacjach pokażesz swoje umiejętności. Trzymam kciuki! Ja bez wody i pływania bym wyschła jak roślinka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o tym, żeby nauczyć się pływać; mam nadzieję, że w tym roku się uda :)

      Usuń
  6. Jaka super lista! Powodzenia zatem! Trzymam kciuki aby wszystko się udało! :) I 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w spełnianiu tej listy!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Już masz współpracę? Myślałam że to będzie normalny blog :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, podejmuję się współpracy z firmami, jeśli prezentują coś, co mnie zachwyca i wpisuje się w mój gust :) A że niewiele rzeczy spełnia moje oczekiwania, to współprac wcale nie będzie tu tak wiele. Pozdrawiam i więcej pozytywnego podejścia do świata życzę. :)

      Usuń
  9. Cóż, powodzenia w realizacji planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja to bym chciała zrobić na drutach cokolwiek :) jestem w tym zakresie totalnym antytalentem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zainspirowałas mnie do zrobienia takiej listy. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna lista, zainspirowałaś mnie ;) Powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Po tym jednym wpisie widać, że córki mają z Tobą dobrze. Mi to taka 30-kilku-letnia kobieta kojarzy się z zapracowaniem i brakiem czasu dla rodziny. Trochę stereotypowo, wiem :D ale widać Ciebie to nie dotyczy. Czytając Twoją listę sama mam ochotę zrobić większość tych rzeczy, np. zrobienie halloweenowej dyni czy nauka nowego języka. Są fajne aplikacje, które bardzo to ułatwiają i to tak jak piszesz - wystarczy 15 minut dziennie, żeby zacząć coś ogarniać. Życzę powodzenia w realizacji listy i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Jestem taką stereotypową zapracowaną matką, ale mam to szczęście, że pracuję w domu i mogę robić sobie przerwy na ugotowanie zupy z błota z dziećmi na przykład ;)

      Usuń
  14. super lista, zycze Ci powodzenia i wytrwalosci :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby wszystko się udało. Najbardziej podoba mi się punkt z dynią, bo mam tak samo jak Ty. Jakkolwiek jej nie przyrządzę, to jest obrzydliwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie. A to takie fajne jesienne warzywo. Może znajdę przepis, w którym dynia mi zasmakuje :)

      Usuń
  16. Plany diabelnie ambitne. Życzę w takim razie, aby doba się rozciągnęła. �� A co do dyni - spróbuj pulpetów w sosie dyniowa-koperkowym. Poezja.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie życie zaczęło się właśnie po 30-tce! :) Zrobiłam od tamtej pory mnóstwo rzeczy , na które nie zdecydowałam się wcześniej - jak choćby skok ze spadochronem! :)

    Powodzenia w realizacji planów! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow skok ze spadochronem! Też bym chciała, ale niekoniecznie w tym roku :) Może umieszczę to marzenie za liście 35 rzeczy na 35 urodziny ;)

      Usuń
  18. Kurczę, młodsza jestem o ponad dekadę i szczerze podziwiam zapał! Twoja lista jest po prostu imponująca i szczerze mam nadzieję, że uda Ci się wypełnić każdy punkt. Zainspirowało mnie to do stworzenia własnej takiej listy, bo przecież nigdy nie jest za późno by coś zmienić i być nawet szczęśliwszą osobą niż do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam Cię, że postawiłaś sobie takie wyzwania :-) Ja nie dawno kończyłam 31 lat ale nie przyszło mi do głowy żeby zrobić taką listę. Może dlatego, że zawsze jak coś zaplanuję to rzadko realizuję, więc wolę nie pisać, nie planować. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam planować i robić listy, bo jak coś jest zapisane, to łatwiej mi to zrealizować :)

      Usuń
  20. Wszystkiego najlepszego :) u mnie w tym roku pękła 40!!! wciąż nie mogę się w niej odnaleźć. Planowanie idzie mi kiepsko tym bardziej bilanse. Niemniej Tobie kibicuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  21. Super bransoletka i super pomysł na post! Wszystkiego najlepszego, jak najwięcej sukcesów w blogowaniu! <3 Pozdrawiam, www.oliwiablog.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Spojrzę na jesień jak na dobrego przyjaciela, zgadzam się, bardzo lubię jesień. :)
    Zgadzam się z szczególnie z ostatnim punktem. :D
    Sto lat!
    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do ostatniego punktu muszę dojrzeć ;) dzięki :)

      Usuń
  23. Dużo planów :) trzymamam kciuki aby się spełniły oraz zrealizowaly :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Byłam jakiś czas temu na wrotkarni i ledwo trzymalam sie na nogach :D Mam nadzieje ze ci sie uda :)
    Trzymam kciuki w postawionych wyzwaniach :D Pozdrawiam
    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzę o wrotkach, więc jak się uprę, to się uda ;) dzięki!

      Usuń
  25. Świetny pomysł :) Koniecznie muszę stworzyć taką swoją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Niezły plan:) Powodzenia w realizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten kubek <3 Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  28. Marzenia lekkie jak piórko :) Powodzenia w realizacji planów, niektórych tak zwyczajnych, a innych wymarzonych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego!
    Super plany, zapowiada Ci się piękny rok!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że właśnie tak będzie :)

      Usuń
  30. Fajny plan. Działaj, zdobywaj, poznawaj siebie, pozbywaj się ograniczeń. Teraz jest na to najlepszy czas. Z serdecznymi życzeniami. Holly :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem każdy powinien robić sobie taką listę co roku i skreślać z niej zrealizowane już cele.Powodzenia w spełnianiu tych celów : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar co roku robić taką listę, tylko z każdym rokiem tych punktów będzie więcej ;)

      Usuń
  32. Kreatywne postanowienia, też sobie takie zrobię na urodziny:)) życzę realizacji w takim razie, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób, takie listy fajnie mobilizują, dzięki :)

      Usuń
  33. Świetna lista, życzę wytrwałości !:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam niecały rok, by niektóre z Twojej listy rzeczy spełnić, ale chyba najbardziej polecam nr 20!

    OdpowiedzUsuń
  35. Każde z tych życzeń warte jest spełnienia by poczuć się lepiej. Trzymam kciuki :) Sama chętnie bym taką listę zrobiła dla siebie na swoje 33 ;) Mogę pożyczyć pomysł? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie! Pożyczaj na zdrowie ;)

      Usuń
    2. No to dobrze, że w listopadzie mam urodziny to zdążę taką przygotować na bloga Bo jakoś ostatnio mi czasu kompletnie brakuje na życie ;)

      Usuń
  36. Studia? Nauka pływania? No trzymam za słowo! Bardzo mocno! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna lista, powodzenia! i piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne plany. To teraz tylko zostaje nam trzymać kciuki, żeby się spełniły. Mam nadzieję, że pojawi się po kolejnych urodzinach co udało się Pani zrealizować co nie, a co jest w trakcie. Może właśnie lepiej postanowienia powinniśmy brać sobie w dniu urodzin, a nie na siłę kiedy wszystkie osoby biorą je na początku kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ja generalnie jestem przeciwna robieniu postanowień na siłę, bo nowy rok, bo urodziny, bo coś tam... Róbmy je wtedy, kiedy to czujemy :)

      Usuń
  39. Bardzo pozytywne myślenie. Trzymam kciuki za listę :)
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetna lista, ja nawet swojej nie chcę robić, bo wiem, że na początku polegnę :( już takie podejście miałam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie ma co z góry zakładać porażki; takie listy fajnie motywują, nawet jeśli z tych 34 rzeczy zrobię tylko 3 to już coś :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Sto lat w takim razie i spełnienia większości, albo i wszystkich marzeń :)
    Ja w tym roku skończyłam 33 lata, ale tak to przeleciało, że nie miałam czasu na robienie listy marzeń. Ba! Nawet imprezki nie było...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie imprezki też nie było, ale listę zrobiłam ;)

      Usuń
  43. ja tworze listę 100 rzeczy do zrobienia, ale to tak w życiu, a nie do kolejnych urodzin ! wlasnie ostatnio tez myslalam o tym, aby przeczytac całą serię Ani z Zielonego Wzgórza. ostatnio leciał serial w tv i tak mnie naszło na ksiazki :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Życzę ci by wszystkie rzeczy z listy się spełniły ja chcę tylko jedno to ogniko i pieczone ziemniaki

    OdpowiedzUsuń
  45. Spełnienia marzeń :)
    Ja skończyłam dwa lata więcej :) Nie kupię wrotek, mam rolki, ale planuję je wymienić na lepsze! Planuję też córke kiedyś nauczyć na nich jeździć!

    OdpowiedzUsuń
  46. Sam sobie robię listę celów na każdy kolejny rok, to świetnie mobilizuje do działania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Oh, i znowu mnie do czegoś zachęciłaś! Taka lista rzeczy 'do zrobienia' to niezły sposób na prezent dla samej siebie. A wiadomo.. należy się rozpieszczać!
    Powodzenia w spełnianiu punktów

    OdpowiedzUsuń
  48. Spóźnione Wszystkiego najlepszego 😊 spełnienia marzeń
    Czuje się mocno zainspirowana. Naprawdę bosko 😊

    www.kasinyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Kubek świetny. Kocham kubki, szklanek nie znoszę

    OdpowiedzUsuń