poniedziałek, 28 sierpnia 2017

sierpniowe stop klatki.



Biorę udział w konkursie fotograficznym. Będzie mi bardzo miło, jeśli oddasz na mnie głos :) Tutaj: KLIK. 

p.s. Pojawiło się tutaj w komentarzach i na FB kilka pytań o niebieski kubeczek ze zdjęcia. Więc spieszę z wyjaśnieniami, że nijak go kupić się nie da, bo wyszperany został na targu staroci. Z wieloma moimi rzeczami tak jest, że są nie do kupienia, bo gdzieś tam wypatrzyłam pojedyncze sztuki. Także tego... marny ze mnie influencer ;)

93 komentarze:

  1. Pierwsze zdjęcie i to z pieskiem to dwa moje ulubione, cudowne!
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszamy do umieszczenia swojego bloga w nowopowstałym katalogu blogów lifestylowych: https://blogilifestylowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne zdjęcia! Masz prawdziwy talent :) Zakochałam się w zdjęciu psa, kota i tych nóg z kwiatkami :) Po prostu piękne! :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne zdjecia! Najbardziej podoba mi sie zdjecie ksiezyca, jest mega ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udało mi się uchwycić piękny początek zaćmienia :)

      Usuń
  5. sierpień nic dodać nic ująć.. idealny polski sierpień ah <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny był ten sierpień :)
    Chciałam Ci wymienić jakie mnie zauroczyły najbardziej, ale przejrzałam je drugi raz i właściwie to nawet nie potrafię wybrać. Mają swój cudny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pytanie o ten niebieski kubeczek, jest uroczy, zdradzisz gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dziwię się że bierzesz udział w konkursie fotograficznym, bo kadry przepiękne. :)
    Pozdrawiam!
    kwiatki-wariatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia ! Pozdrawiam 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. niezwykłe, magiczne fotografie samo sedno jesieni

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo wartościowy i estetyczny blog. Jestem pod wrażeniem. Mnie też podoba się ten niebieski kubeczek. :) Tak myślałam, że zdobyczny. ;) Kasia z DBPL (na fb ;) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, lubię zdobyczne przedmioty ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Tak, niektóre możesz znaleźć w internecie, bo również je sprzedaję :)

      Usuń
  13. Piękne zdjęcia, cudownie jest je glądać. Masz oko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjemnie się ogląda. Czy na pierwszy zdjęciu to twój mąż i gdzie kupiłaś kubek z napisem na tym zdjęciu z książką Bonda? Zależy mi na odp. Chciałabym taki kubek do kawy rano. Iza K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to nie jest mój mąż ;) Kubeczek został wyszukany przeze mnie na targu staroci, więc nie wiem czy można gdzieś kupić taki sam. Wyprodukowany w Anglii- tak jest napisane na denku ;)

      Usuń
  15. Aaaaa nie wierzę, że to Ty!!! Kupiłam od Ciebie zdjęcia, pamiętasz? Iwona ta co męczyła Ciebie swego czasu codziennymi telefonami!!! Ale się cieszę, że założyłaś swojego bloga!!!! Będę czytać!!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile wykrzykników! ;) Pewnie, że pamiętam :))

      Usuń
  16. Te kule z siana mają w sobie coś nostalgicznego. Pięknie uchwyciłaś schyłek lata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te snopki właśnie zawsze kojarzyły mi się z końcem lata. Uwielbiam je fotografować :)

      Usuń
  17. Niesamowite zdjęcia, czuć w nich klimat kończącego się lata.
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/luna.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, cieszę się, że się podobają :)

      Usuń
  18. Piękne migawki, uchwycone chwile, miejsca, sytuacje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne zdjęcia! zwłaszcza te polne całkowicie.....piękne

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyszło ci kilka naprawdę świetnych zdjęć, ale reszta też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudne zdjęcia, I te wspomnienia, zwierzęta, owady, piekna pogoda, zabawa na świeżym powietrzu, wies :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Najlepsza zabawa - przeskakiwanie z beli na belę :-) Piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko! :o PRZEŚLICZNE! Znam się trochę na zdjęciach i serio wielki szacun!

    Buziaki,
    StormWind z bloga https://cudowneksiazki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Niektóre kadry są niesamowite! Pierwszy - zachodzące słońce oraz późniejszy - ten pies między zbożami (?) - FANTASTYCZNE!
    Z przyjemnością na Ciebie zagłosuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne ujęcia <3 Poza pajęczyną oczywiście! :P mam totalny uraz po tym, jak zostałam ugryziona i nie zostałam Spiderwoman :P Ale za to zrobiłaś najpiękniejsze zdjęcie wróbla, jakie kiedykolwiek widziałam <3 Dlatego zagłosowałam na Ciebie w konkursie, a co mi tam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Ja też nienawidzę pająków; gdyby na tej pajęczynie był pająk, nie zrobiłabym tego zdjęcia, brrr.... ;)

      Usuń
  26. Piękne zdjęcia robisz, szczególnie to pierwsze jest cudowne! Mam wrażenie, że chodzisz z aparatem wszędzie :D Zazdroszczę talentu!
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszędzie to nie, ale ostatnio mam wrażenie, że aparat to moja trzecia ręka ;) dzięki :)

      Usuń
  27. Masz prawdziwy talent do fotografii! Piękne zdjęcia ☺

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne fotografie, trochę powiewające jesienią. Więcej takich fantastycznych kadrów! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolejne stop klatki będą na koniec września ;)

      Usuń
  29. Cudownie pokazany sierpień z całą jego magią, którą uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Hygge na maksa :) Piękne ujęcia.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudne te klimaty. Takie tez i moje, sielskie. Sierpień dla mnie to żniwa, słońce, warzywa :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję, znalazłem kilka naprawdę fenomenalnych kadrów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia, to z ptakami super.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, ciepłe zdjęcia. Jestem zachwycona tym, jak udało Ci się uchwycić polską wieś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zdjęcia się podobają :)

      Usuń
  35. bardzo klimatyczne zdjęcia :) szkoda, że sierpień już przeminął bo był pięknym miesiącem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, był o wiele piękniejszy niż lipiec :)

      Usuń
  36. Śliczne Twoje stopklatki :) Bardzo fajne zdjęcia tak zwyczajnych momentów, które w ujęciu wyglądają wyjątkowo.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kurcze, przepięknie oddałaś ten deszczowy niepiękny sierpień ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Zachwycające są te zdjecia. Szczególnie podoba mi się słońce oświetlające zboże i zaćmienie księżyca.

    OdpowiedzUsuń
  39. Przepiękne kadry! <3 <3 Dobrze jest popatrzeć na takie ciepłe, letnie obrazki :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowne zdjęcia, wspaniałe!!!

    www.kasinyswiatblogspot.com

    OdpowiedzUsuń